ChomiczaPasja

ChomiczaPasja

sobota, 28 grudnia 2013

Koszt zakupu chomika

~Cześć~
Dzisiaj mam zamiar popisać na temat : 
-kosztów zakupu chomika.

Więc a tej sytuacji najlepiej przepiszę cały paragon ze sklepu zoologicznego.

ZooCentrum zaprasza ! :D

1. Klatka z wyposażeniem       CENA-72 zł

Wyposażenie tej klatki to :
(wymiary podstawy klatki to 60x40 cm  )
-Domek 
-Piętro
-Drabinka 
-Kołowrotek (18 cm średnicy)
~Ciekawostka~  Chomik Syryjski jest jednym z największych chomików hodowlanych .

(Kołowrotek był za mały więc kupiłam nowy 22 cm średnicy za ok. 50 zł) 

- Trociny paczka-    CENA 4 zł
- Poidełko średnie TRIXIE (kulkowe)    CENA-10 zł 
- Karma JR Farm      CENA-10 zł
- Miseczka       CENA-2 zł
- Kolba do gryzienia VitaPol x2     CENA-4 zł
- Chomik syryjski     CENA-16 zł
(Dla mnie bezcenny :D)

Pozdrawiam ChomikPyzia

4 komentarze:

  1. Świetny blog, zawiera prawdziwe informacje, jest przejrzyście i estetycznie pisany. Oby tak dalej! Widzę też, że bardzo angażujesz się w działalność tego bloga, tworząc chociażby autorskie rysunki. Z niecierpliwością czekam na kolejny post!

    Pozdrawiamy! Jagoda&Wieprze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej bo ja mam 55 zł chce się ktoś dołożyć????

    OdpowiedzUsuń