ChomiczaPasja

ChomiczaPasja

piątek, 10 października 2014

Najładniejsze zdjęcia chomików.

~Cześć~

Bardzo dawno nie pisałam ,a wszystko przez zmianę szkoły i wiele nauki.
To może najpierw napiszę co tam u mnie "nowego".
Więc tak Mieszko mój kochany 
pobił rekord "w czasie zjadania jednej kolby".
Co tydzień dawałam mu kolbę i mierzyłam czas w jakim ją zjadł.
Najlepszy wynik to 36 i pół minuty.Moim zdaniem całkiem nieźle... ale przejdźmy już do rzeczy.
Dzisiaj zaprezentuję Wam najładniejsze (moim zdaniem) zdjęcia chomików.

Propozycja 1


Propozycja 2



Propozycja 3



Propozycja 4





Propozycja 5




Propozycja 6



Propozycja 7




Propozycja 8



Propozycja 9


Propozycja 10



Propozycja 11



Jeśli chcecie możecie pisać ,które ze zdjęć podoba wam się najbardziej i wstawiać
 własne propozycje prawdopodobnie najładniejsze 
zdjęcia wstawię na bloga.

Pozdrawiam ChomiPyzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz